Vardagen

Ibland är det svårt att hålla ihop vardagen. Få allt att flyta på som det ska.. har verkligen känt mig ur fas, det är bara i stallet jag har fokus på högsta nivå.  Jag önskar mer energi och lite mer go! 
 
 Träningen gick super igår! Allt flöt på och Franz var på sitt bästa humör . Han tvekade inte och hoppade med riktigt spänst ! Tyckte jag red riktigt bra också, de som jag tränat på har verkligen visat sig och fallit på plats . Det är roligt när de visar sig och man får beröm för sitt arbete . Jag tänkte fortsätta träna honom 2ggr kvar på onsdagsträningen sedan uppehåll så då får nog Franz lite "vila" , blir vaccination och kolla tänderna tänkte jag. Får han tid att smälta allt han tränat på ! 
 
 
imorgon är det fredag ! då blir de upp tidigt och jobba , sedan är de föräldrafika på skolan. Känns så stort ! tänk att jag är förälder och ska få gå på min sons skola och fika. Barnen skulle även framföra en sång det är ju fantastiskt ! underbara fredagar !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0