Trött ända in i själen

beror kanske på det gråa tråkiga väder , men kan inte hjälpas . Jag är så förbannat trött ! Jag har verkligen försökt göra allt jag kan för att vakna till liv men jag undrar om mitt inre redan gått på semester ?  Det är en tråkig känsla att gå omkring och känna att man bara är på halvfart ! 
Har iaf kommit igång med träningen så kanske man kan bygga lite muskler som kan bidra till mera ork ! 
igår var en sådan dag då jag bara ville lägga mig ner och skrika . Egentligen kan jag inte sätta ord på varför de var så, men jag vet att jag är extra känslig ibland . Och de är klart sover man dåligt för att en liten man bestämt dig för å vskna 02.30!! Ja då får man kanske vara en bitterfi**a . 
Men det sköna är ändå att när man tar på sig sina stallkläder och åker till sina hästar, då släpper allt! Nu var det så att jag kände för att gråta lite innan pga mitt humör, men jag bestämde mig för att skrika lite ! Så är ni på vippen att bryta ihop , skrik så högt ni kan rakt ut ! Funkar väldigt bra ! Jag skruvade upp ljudet på bilstereon och skrek sedan allt jag hade , en skön känsla. Då kunde jag lämna de bakom mig . Men de är en underbar känsla att bara få vara i stallet också, det är så rofyllt . Kanske därför stallet kallas för mitt andra hem för ärlighetens namn så skulle jag kunna bo där emellanåt ! 
 
Det är skönt att bara stanna upp ibland och reflektera över allt man har i sitt liv! Jag har väldigt mycket jag känner mig stolt och glad över att jag har ! Tänk att jag har sådan underbar familj ❤️
Åsa
2014-11-27 @ 16:04:57
URL: http://asaahlenius.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0