Mörkret tar knäcken på mig !

 tidig morgon med Malin i gymmet helt galna är vi men ack så härligt! Vi var helt själva och vi kunde köra på ordentligt ! Blir nog att kliva upp och gymma fler mornar . Känns riktigt härligt efteråt ! Kan verkligen behövas i detta mörker som gör mig så jäkla trött och slö. Snacka om att man vill gå ide nu . Men eftersom de varken finns tid eller lust för det så måste man peppa sig själv ! Har nu lagt fokus på träning och hälsa , dags att bli pigg och glad !
 
Franz var inte helt 100 bra igår markerade inte fullt ut men såg att han inte riktigt ville ta för sig . Orkar snart inte hålla tålamodet uppe ! Har två hästar som inte är träningsbara .. 2 hästar ?! Vad är oddsen.. Alltid har man en häst för lite . Hoppas bara det blir värre ! Sten börjar vara piggare men känns långt bort med träning och tävling .. 
usch vad jag känner mig gnällig . Men jag är nog väldigt ledsen . Varför trycker någon på stopp-knappen när jag vill framåt ! När alla bitar börjar falla på plats då är de någon som river puzzlet ! Ja förhoppnongsvis blir de inte värre än lite vila nu. 
 
nu ut på en promenad för snart är de jobb.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0