Maxad med träning .

 
 
 
 
 jag har klagat på att jag känner mig ur form och inte orkat med den träning som jag gjorde förr. Igår insåg jag att i mitt liv finns massor med träning, träning som inte räknas eftersom de bara tillhör "vardagen" 
 
ta igår som exempel , styrde tre barn i vagnen fram och tillbaka till affären. Sparkade fotboll med äldsta sonen. Åkte till stallet där jag och Sanna flyttade allt Hö från min transport till hennes .. Svettigt värre ! 
Red en fantastiskt fin Franz som jag tränade på att korta ihop galoppen. Tycker han svarade på bra, riktigt kul att rida . 
När jag var klar med de så tog jag hand om Sten , han var mysig Idag. 
Sedan ut och kratta Franz och Hs hage... De skulle frysa på . Som tur var , är vi två som delar
på hagen . 
 
var helt slut när jag kom hem, men med en bra känsla . Men jag insåg hur mycket man jobbar med kroppen . Att den vardagliga träningen räknas lika mycket som det du svettas på gymmet, även om de bränner och tar på olika sätt. 
Men jag har nog ett mer aktivt liv än vad jag egentligen tänkt på.
 
tröttheten var ett faktum idag och på någotvis lyckas jag inte riktigt hitta den piggakänslan. Skyller på mörkret , det drar ner mig lite. Hoppas man blir piggare snart ! Provar med C-vitaminer , mycke apelsiner clementiner mandariner..☺️
 
 
Ha en bra tisdag mina vänner ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0