Lyckobubbel

inledningsvis vill jag Bara säga att : tänk att de finns så fina människor . Som lånar ut de käraste dom har till mig. Fick låna Sannas häst Pyret så jag kunde få vara med och träna för Erik . Lite pirrigt var de men mest bara för att jag inte vill göra något fel, visste ju att de är en snäll och fin häst! Men hade aldrig ridit han förrut ! ☺️
Men bättre de , vi hade ju inga krav ingen press på att vara på något sätt . Vi kunde bara gå all in med de vi inte visste vi kunde ! Riktigt skoj! 
Men de är svårt att rida någon annans häst , precis så jag lärt mig hur man ska rida Franz . Men tyckte vi hittade varandra riktigt bra på slutet ! Hoppa kunde han fast han är en ståtlig dressyrhäst !  
 
Pyret och Jag
 
 
 
Franz börjar bli bättre , svullnaden har lagt sig och han rör sig bra! Skönt för jag vill inget hellre än att börja rida igen! förhoppningsvis kommer veterinären till veckan och kolla tänderna och vaccinerar så då blir de en lugn vecka till innan vi kan börja jobba ordentllgt . 
Har tänkt jag kunde fokusera och rida igång Sten ordentligt. Han kändes riktigt fin när jag red idag , blev mycket skritt och sedan mycket galopp på vetrinärens order skulle vi skippa traven och galoppera direkt istället .  
kanske att båda hästarna kan vara igång till julklappshoppningen om en månad ?! Eller de kanske är för stora önskningar ! Men något vill man väl ha i julklapp tomten. 
 
 
det 
är
mycket
kärlek
nu
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0