En stark känsla

Helgen har varit underbar men som vanligt alldeles för kort . Tycker man kunde fått en extra lång helg .
Men snart är de jul, bara 1 månad kvar . Helt sjukt vad tiden går fort !  Men ser fram emot julen som jag kanske sagt förut så gillar jag julen 
 
Har känt mig lite ur form och sjuk länge nu, men jag är en person som gärna inte ta en sjukdag. Tror jag är för dålig på att känna efter , men tycker jag varit trött och sliten för länge nu.
Imorgon ska jag ta mig ut och springa , att inte få träna fullt ut gör mig knäpp. Känner mig inte alls bra .. Trodde aldrig de kunde sätta sig så mycket i huvudet som det gjort , att vara och se ut på ett visst sätt ..
Ibland känner jag mig fixerad på "den perfekta kroppen"  men vem bestämmer det ? Jo jag själv , det som är de sjukaste! Men jag vet att jag mår som bäst när jag får röra på mig ! 
 
 
känner mig lite stressad över att jag snart blir av med min stallplats till Sten på hippo. Har ingen lust att flytta honom , känns riktigt bra att ha hästarna på samma ställe . Tar sin lilla tid men de är de värt , känner mig lyckligt lottad som har två fina hästar  . Önskar bara Sten blir frisk och vi kan köra igång fullt ut , kanske han kunde vara klar till tävlingssäsongen börjar . Vore skoj ! 😊
 
imorgon börjar verkligheten om och jag har en lång arbetsvecka framför mig.  Blir tyvärr ganska långa dagar också men de är tur man har ett roligt jobb ! 
På torsdag är jag ledig för då åker vi tillbaka med Sten till Timrå för återbesök. Känns spännande att höra vad han har att säga . Hoppas på bra utlåtande ! 
kanske skulle göra en tidig kväll i kväll ! 
God natt på er ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0