Baksidan med att ha häst !

 
 
det är att komma till stallet för att se det här ..så himla trist ! Jag hoppas Franz blir bra fort ! han har fått en spark av sin hagkompis ( förmodligen lite bus) men de tar så illa när dom har brodd på. 
Hade sett fram emot helgen , träning för Erik Berggren . Men tyvärr blir de att stå över. Nu hoppas jag att de inte ska bli något annat en lite svullnad och sedan är de bra ! tänkte jag skulle longera honom imorgon och kolla så han inte är ofräsch, hoppas hoppas inte att de ska vara något ! Skulle verkligen vara förjävligt att börja sin tid tillsammans med skada ! Nej positivitet "nu ska här inget vara än ett blåmärke"
 
passade på att massera och sköta sten idag men han tycker inte om mig ! Han gnäggar alltid till mig och är som en hund att leda in.. Men sedan har de varit fler än en gång som han nästan biter eller sparkar mig. Vet inte vad jag gör för fel. Kanske känner han sig bortglömd , jag som tycker jag är lika mycket med han. Eller minns han mig bara som hon, som kör mig till veterinären . Han ligger mig varmt om hjärtat och jag önskar han inte var så grinig mot mig ! Hoppas de går över ... Kanske bara är en fas . HaN vill träna och motionera , vet ju själv hur man blir när man inte får träna ;)
 
kanske lika bra att vaccinera och kolla tänderna på hästarna nu!
 
Åsa var förbi och fotade mina killar till luciatidningen . Hon är ju toppen på att fota och alla bilderna blev så bra , svårt att välja ut en bara ! :) Tack Åsa ! 
Valde tillslut den här . "Tomten tar en mumsbit av Pepparkakan"
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0