Äckel väder

Börjar med att beklaga mig för det fantastiskt dåliga vädret vi har ! Det kom vitt guld på marken på luciadagen och det fick ligga kvar i 1 och en halv dag ! Nu regnar de massor igen. Det gör att man inte vill gå ut och man inte vet hur man ska klä sig riktigt ! Bleh 
 
Det har verkligen varit mycket nu. Franz har varit halt och fick feber med diarré som följd. Fick bLi en tråkig utgift så här innan julen , men de räknar man ju med när man har djur tyvärr . Det går peppar peppar åt rätt håll iaf , han är feberfri och diarrén börjar ta ihop sig ! Hoppas hältan ska vara borta också . Det är skit att vi aldrig kan komma till ridning och träning . 
 
 
Har sovit jätte dåligt nu i flera dagar , dela pga av sjuk häst . Men i helgen var jag ansvarig för banbyggnad i julshowen.. Och tänk hur man verkligen kan missuppfatta allting och som ensam person på genrepet så var det väldigt drygt.. Att bara komma ihåg allting var en pers. Skönt att alla som var på plats jobbade på så bra , och kommunikationen funkade bra !  men nu tror jag det behövs några dagar att samla på mig kraft igen . Önskar man var uppladdningsbar , kunde man bara plugga in och ladda upp igen ! 
 
Julen närmar sig med stormsteg och fast en vi ingen snö har så ska de bli härligt med jul och ledigheter ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

edmali.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv, min vardag som mamma . Mitt stora intresse för mina hästar, kärleken och allt annat som faller mig in. Trevlig läsning !

RSS 2.0